لباس هماهنگ زوج ها: از یک گرایش تا نمایش مد

لباس هماهنگ زوج ها: از یک گرایش تا نمایش مد

لباس هماهنگ زوج ها: از یک گرایش تا نمایش مد

منبع: مجله اُ مَگَزین[1]                  نویسنده: لیلیا براهیمی[2]

مترجم: نسرین لیری                    ۱ بهمن ۱۳۹۹

تخمین زمان مطالعه:۵ دقیقه

لباس، برای زوج ها نمادی از عشق، مشارکت و روابطی است که از دوام و استحکام بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است. لباس پوشیدن به همان سبک شریک زندگی خود، مدی است که از آسیا برآمده  و به “نماد زوجین”[3] (ظاهر مشابه یا یکسان) معروف است. این ترند چند سال پیش پدیدار شد و به لطف اینستاگرام و با هشتگ # کاپل لوک به طور چشمگیری رونق گرفت.

لباس برای زوج‌ ها دیگر فقط یک ترند ساده نیست، بلکه راهی برای اعلام یک رویداد  مانند ازدواج، تولد یا حتی وسیله‌ای برای انتقال پیام به لطف تیشرت‌هایی با آرم‌های یکسان است.

!لباس‌هایی برای زوج‌ ها ، از کُره با عشق

ابراز عشق در یک رابطه متنوع است، امّا یکی ازترندهایی که در سال‌های اخیر پدیدار شده است، پوشیدن لباس هم شکل است. اگرچه از نظر برخی این کار کاملاً خنده‌دار به نظر می‌رسد، اما کارشناسان می‌گویند این عمل نماد یک عشق پایدار و ماندگار است.

این ترند در کُره با نام “Keo-peul-look” در دهه 90 ظهورمی‌کند. در جامعه ای که ابراز عشق و علاقه در انظار عمومی ناپسند است و بنابراین  بروز آن عملاً وجود ندارد. به این ترتیب پوشیدن لباس مشابه شریک زندگیِ خود فریادی خاموش و موثر از عشق می‌شود. این مد در میان زوج‌های کُره‌ای که می‌خواهند عشق خود را بلندتر از هر چیز دیگری نشان دهند بسیار محبوب شده است.

کفش‌های سافاری مخمل سرخ و آبی مناسب برای ست لباس زوج ها

به گفته کارشناسان، لباس پوشیدن به یک شکل به تقویت رابطه کمک می‌کند، زیرا هر یک به دیگری اعتقاد راسخ دارند و بنابراین از پوشیدن لباس مشابه پارتنرِ خود احساس شرم نمی‌کنند. بسیاری از زوجین از این مد پیروی می‌کنند و برای نشان دادن شدت عشق خود لباس هم شکل می‌پوشند. آنها سپس با گرفتن عکسی از خود به منظور جاودانه کردن این لحظه بر اتحادشان مهر تایید می‌زنند. به گفته متخصصان، زوج هایی که تصمیم می‌گیرند در مسیر ” نماد زوجین” قدم بردارند، اتحاد بیشتری دارند و از یک رابطه پایدار و ماندگار بهره می برند.

بسیاری از زوجین از این مد پیروی می‌کنند و برای نشان دادن شدت عشق خود لباس هم شکل می‌پوشند.
بسیاری از زوجین از این مد پیروی می‌کنند و برای نشان دادن شدت عشق خود لباس هم شکل می‌پوشند.

درباره یکی از این ترندها بیشتر بداند: تیشرت زوج ها

این ترند به سایر کشورهای جهان صادر شده است و اکنون فروشگاه‌های آنلاین تخصصی در زمینه لباسِ زوجین وجود دارد که می‌توانید از آن ها لباس، تیشرت و لوازم جانبی یک شکل بخرید تا از سر تا پا مانند شریک زندگیِ خود لباس بپوشید. 

با این حال، اگرچه هنوز در خیابان‌ها پوشیدن لباس مشابه غیر معمول است، بسیاری از زوج ‌ها در اینستاگرام لباس های مشابه می‌پوشند (به هشتگ‌های # کاپل لوک یا # مچینگ اوت فیتز[4] مراجعه کنید). به این ترتیب آن‌ها رابطه خود را به نمایش می‌گذارند، و از طریق تیشرت‌هایی با آرم‌های مشابه، مکمل، برش‌ها یا رنگ‌های مشابه، ازدواج، تولد یا پروژه‌های زندگی مشترکِ خود را اعلام می‌کنند.

اگرچه هنوز در خیابان‌ها پوشیدن لباس مشابه غیر معمول است، بسیاری از زوج ‌ها در اینستاگرام لباس مشابهی را می‌پوشند
اگرچه هنوز در خیابان‌ها پوشیدن لباس مشابه غیر معمول است، بسیاری از زوج ‌ها در اینستاگرام لباس مشابهی را می‌پوشند

عشق و لباس‌های یکسان برای زوج ها، جفت بودن را به ارمغان می آورد! پوشیدن لباس یکسان، یک عمل عاشقانه است که نماد همدستی بین دو نفر است. این روش همچنین راهی برای نشان دادن عشق شماست تا همه بدانند که شما نیمه گمشده خود را پیدا کرده‌اید. اگر شما هم می‌خواهید این روند را در پیش بگیرید، باید بدانید که فروشگاه‌های الکترونیکی (ای-شاپ های) مخصوصِ لباس زوج‌ها مانند کانسِپت کاپِل[5] وجود دارد. جرأت کنید عشقتان را فریاد بزنید یا یک اتفاق خوشحال کننده را اعلام کنید! تنها با چند کلیک در کانسپت کاپل یا سایت‌های مشابه یک جفت تیشرت یا لوازم جانبی مشابه بخرید!

با این حال، اگرچه هنوز در خیابان‌ها پوشیدن لباس مشابه غیر معمول است، بسیاری از زوج ‌ها در اینستاگرام لباس‌های مشابه می‌پوشند.

البته که هیچ وقت نمی‌دانید، این شیوه می‌تواند برای داستان شما خوش ‌ُمن باشد!

ساده‌ترین راه برای ابراز شعله عشق دو طرفه به همه دنیا پوشیدن ساده یک تاپ مناسب است.
ساده‌ترین راه برای ابراز شعله عشق دو طرفه به همه دنیا پوشیدن ساده یک تاپ مناسب است.

آیا شما عاشق هستید و می‌خواهید همه دنیا آن را بدانند؟ لباس‌های متناسب هم بپوشید! شما چیزی ندارید؟ به سرعت بر روی سایت‌های مخصوص لباس زوجین کلیک کنید تا خوشبختی خود را پیدا کنید.

یکی از رمزهای یک رابطه موفق، سرگرم شدن است. با پوشیدن تیشرت های زوجین جالب حاوی آرم یا عباراتی که با عادت‌های شما مطابقت دارد، جنبه سرگرم کننده روابط خود را به نمایش بگذارید. ازاینکه احساس خنده‌دار بودن کنید نترسید وجرأت کنید به خود بخندید!

آیا در حال آماده شدن برای اعلام یک اتفاق شاد با شور و شوق فراوان هستید؟ آیا می‌خواهید یک لحظه خاص از زندگی خود مانند نامزدی، عروسی یا تولد یک نوزاد را جشن بگیرید؟ لباس‌های مشابه را با هم به اشتراک بگذارید تا این اطلاعیه‌ها مبتکرانه و این لحظات به یاد ماندنی شوند. برای هر مناسبت خاص تیشرت‌های مخصوص زوج‌ها وجود دارد. لباس مشابه و بی‌نظیر خود را با چند کلیک در سایت‌های اینترنت برای خود و نیمه دیگر خود پیدا کنید!

 لباس مخصوص زوجین به طور منحصر به فرد نمایشی واضح و ناب از پیوند شما خواهد بود.
لباس مخصوص زوجین به طور منحصر به فرد نمایشی واضح و ناب از پیوند شما خواهد بود.

وقتی عاشق هستید، می‌خواهید همه چیزهایی را که شریک زندگی شما دارد داشته باشید. لباس مشابه می‌تواند نشانه‌ای از آمادگی برای انجام همه کارها با هم باشد. پوشیدن تیشرت‌های هم شکل زوجین راهی عالی برای نشان دادن عشق خود به یکدیگر است. تردید نکنید که لباس زوجین ایده‌آل را به همسرتان بدهید تا تأکید کند چقدر شما خوشحال و عاشق هستید.

ساده‌ترین راه برای ابراز شعله عشق دو طرفه به همه دنیا پوشیدن ساده یک تاپ مناسب است. برای این منظور می‌توانید از ایده‌های کانسپت کاپل استفاده نمایید که کار را برای شما راحت‌تر می‌سازد، دیگر نیازی به توضیحات طولانی یا اعلامیه‌های رسمی نیست! لباس مخصوص زوجین به طور منحصر به فرد نمایشی واضح و ناب از پیوند شما خواهد بود.

اکنون که می‌دانید زوج هایی که به طور یکسان لباس می‌پوشند ارتباط بادوام‌تری دارند. اینکه شما می‌توانی با جستجو در سایت‌های مخصوصِ این نوع پوشاک، “لباس زوجین” ایده آل خود را پیدا کنید. اکنون شاید بخواهید آن را با پارتنر خود امتحان کنید و عشق خود را محکم‌تر نمایید؟ از واکنش دیگران نترسید. جرأت امتحان چیزهای جدید را داشته باشید !

همچنین بخوانید: بوت ‌های سفید در زمستان: اشتباه یا جسارت؟!؟ از همین مترجم

همچنین بخوانید:تاریخچه دامن از دوران باستان تا به امروز

همچنین بخوانید:معیار ارزشیابی مد پایدار چیست؟


پانوشت‌ها:

[1] https://omagazine.fr/les-vetements-pour-couple/

[2] Lilia Brahimi – janvier 9, 2021

[3] look couple

[4] #matchingoutfits

[5] Concept Couple

بازگشت شنل به دنیای مد
چرا شیوه‌‌های حراج زیر سؤال رفته است؟

نظرات (3)

  1. Lilia B

    Hi Nasrin, i am very happy that my article inspired yours. I love your article and the pretty presentation. Well done!:)

    • Nasrin

      Hi Lilia, Thank you for your comment and your kind words. I’m so happy that you liked my presentation of your article. I hope to have the opportunity to translate your new fashion articles with interesting topics.
      Warm wishes:)

  2. Nasrin

    Hi Lilia, Thank you for your comment and your kind words. I’m so happy that you liked my presentation of your article. I hope to have the opportunity to translate your new fashion articles with interesting topics.
    Warm wishes:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
علاقه‌مندی
دسته بندی ها