راهنمای خرید کفش مردانه

راهنمای خرید کفش مردانه با بهترین قیمت

راهنمای خرید کفش مردانه یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌تواند به شما در یک انتخاب شیک و هوشمندانه کمک کند.
در دنیای امروز مد و پوشاک به دلیل گستردگی و تنوع بسیار بالا،‌ انتخاب کفش مردانه را بسیار مشکل کرده است.
هر کسی معیارهای انتخاب کفش مردانه خودش را دارد. امروزه خرید خوب و هوشمندانه تقریبا یک هنر است.
ما قصد داریم در قالب راهنمای خرید کفش مردانه تمام معیارهای انتخاب کفش مردانه و راهنمای خرید کفش استاندارد را برای شما مطرح کنیم تا بتوانید بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب را از میان طیف گسترده محصولات و فروشگاه‌ها داشته باشید و برای مدت‌ها از انتخاب خود لذت ببرید.

 

معرفی معیارهای انتخاب کفش مردانه

قبل از هر چیز باید ببینیم نیاز ما دقیقا از یک کفش مردانه در چیست؟ قرار است در یک مراسم بسیار رسمی شرکت کنید و یا در مهمانی خودمانی بروید و ساعت‌ها خوش بگذرانید؟

در اولین قدم باید مشخص کنید که چه نوع کفشی مد نظرتان است:

  • کفش رسمی که با بند بوده و برای همه مراسم رسمی یا محیط کاری می‌توانید بپوشید.
  • کفش دِربی که شبیه کفش رسمی است،‌ با این تفاوت که منعطف‌تر بوده و برای مراسم نیمه رسمی می‌توانید بپوشید.
  • کفش لوفر که کاملا بدون بند بوده و در محافل نیمه رسمی یا روزمره می‌توانید بپوشید.
  • کفش بوت که با داشتن ساق‌ بلند و طراحی خاص برای فصول سرد سال و در مراسم رسمی و غیر رسمی می‌توانید بپوشید.
  • کفش کتانی یا اسنیکر که برای بیرون و جاهای غیر رسمی می‌توانید استفاده کنید.
  • کفش کوهنوردی به دلیل دوام بالا و حمایت زیاد برای طبیعت گردی و کوهنوردی بسیار مناسب است.
  • کفش پیاده‌روی که بسیار نرم و راحت بوده و برای پیاده روی و ایستادن‌های طولانی عالی است.
  • کفش فوتبال و فوتسال
  • کفش بسکتبال
  • کفش رانینگ
  • کفش اسکیت
  • کفش ایمنی

زمانی که مشخص کردید کفش مردانه را برای چه منظوری می‌خواهید، نوبت به این می‌رسد که انواع آن را خوب بشناسید و تمام ویژگی‌‌ها و نکاتی که لازم است را بدانید.

راهنمای خرید کفش پیاده روی مردانه

هنگام خرید کفش پیاده‌روی مردانه باید به چند نکته خیلی مهم دقت کنید. اولین نکته این است که کفش باید به پای شما بسیار راحت باشد. همچنین نه زیاد گشاد باشد و نه تنگ. زیرا در غیر این صورت ممکن است با کمی راه‌رفتن دچار درد و خستگی شوید.
اولین چیزی که باید دقت کنید این است که کفش را که به پا کردید،‌ هیچ فشاری به پنجه، لبه‌های پا و پاشنه وارد نکند. در قدم بعدی کمی راه‌ بروید و ملاحظه کنید کفی کفش چقدر از نقاط حساس پای شما را حمایت می‌کند.

کفش پیاده‌روی مردانه باید بتواند از تمام نقاط حساس و گودی‌های پا به خوبی حمایت کرده و زمانی که بر روی زمین قدم می‌گذارید اصلا حس نکنید که در حال راه رفتن هستید. باید بسیار نرم و راحت باشد.
در قدم بعدی باید کفش قابل تنفس باشد. زمانی که به صورت طولانی مدت راه می‌روید، باید هوا در تمام کفش تهویه شود. در غیر این صورت علاوه بر بو گرفتن پا، پاها گرم شده و عرق می‌کنند که این خود بعد از مدتی شما را اذیت خواهد کرد.

پس کفش پیاده‌روی باید بالاترین سطح آرامش و راحتی را در بین کفش‌ها داشته باشد.


مشاهده قیمت محصولات: خرید کفش مردانه


راهنمای خرید کفش فوتبال مردانه

کفش فوتبال یکی از پرفروش‌ترین‌ها در میان کفش‌های ورزشی در کل دنیا است. کفش فوتبال باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد که بتواند سلامت پاهای ورزشکار و کارایی آن را تا جای ممکن بالا ببرد.

راهنمای خرید کفش فوتبال مردانه

به صورت کلی 4 ویژگی کلی باید در هنگام خرید کفش فوتبال مردانه رعایت شود.

رویه کفش فوتبال

رویه کفش فوتبال باید از جنس بسیار با کیفیت و مرغوب باشد. رویه حتما باید از چرم طبیعی، چرم مصنوعی یا الیافی باشد که شبیه چرم هستند. رویه باید قابل تنفس بوده و هوا در کل پای بازیکن بتواند حرکت کند و از خستگی پاها جلوگیری کند. باید بسیار منعطف باشد تا بازیکن در موقعیت‌های مختلف به راحتی پای خود را حرکت دهد و هیچ گرفتگی و مشکلی را به وجود نیاورد. باید بسیار مستحکم بوده و خودش را ول نکند.

زیره کفش فوتبال

زیره کفش باید استوک‌های مناسب زمین چمن یا چمن مصنوعی را داشته باشد. برای هر یک از این دو زمین استوک متفاوتی باید تهیه شود. زیره باید از جنس بسیار با کیفیتی مانند لاستیک یا TPU ساخته شده باشد تا بازیکن وقتی پا به زمین می‌گذارد از حمایت بالا به همراه راحتی بهره‌مند شود. زیرا باید انقدر منعطف باشد که جلوی حرکت سریع بازیکن را نگیرد.

کفی کفش فوتبال

معمولا داخل کفی کفش فوتبال باید از فوم یا ژل استفاده شود تا فشار به زیر پای بازیکن را کنترل کند. همچنین اصلا و هرگز نباید در هنگام بازی سر برخورد. 

سایر ویژگی‌های مهم

کفش فوتبال باید خیلی سبک باشد و بازیکن بتواند با چالاکی بالا بدود. کفش فوتبال باید کاملا اندازه پای بازیکن باشد. حتما مشخص شود برای چه نوع پستی و چه زمینی خریده می‌شود.

راهنمای خرید کفش فوتسال مردانه

کفش فوتسال برای بازی در سالن و سطح صاف طراحی می‌شود. پس حساسیت بسیار بالایی دارد. به طور کلی کفش فوتسال باید بتواند حمایت لازم را از تمام نقاط پای بازیکن داشته باشد.

این کفش باید از سر خوردن بازیکن جلوگیری کند و در کنار آن باید باید باعث چالاکی وی گردد. تمام ویژگی‌های کفش فوتبال سالنی تقریبا با کفش فوتبال یکی است و فقط در موارد زیر با هم کمی فرق دارند.

  • زیره کفش فوتسال باید بسیار صاف بوده و به کف سالن بچسبد.
  • رویه کفش باید نازک‌تر و انعطاف‌پذیرتر باشد. چون بازیکن باید بتواند توپ  و خودش را بهتر کنترل کند.
  • کفش فوتسال باید بسیار سبک باشد تا سرعت مانور بیشتری را در اختیار بازیکن قرار دهد.
  • حتما باید کفی ضربه‌گیر داشته باشد. زیرا کف سالن بسیار سفت بوده و ممکن است به مفاصل بازیکن آسیب بزند.

راهنمای خرید کفش کوهنوردی مردانه

یکی از بهترین کفش‌های بازار کفش طبیعت گردی است که به کفش کوهنوردی مردانه نیز شناخته می‌شود.این کفش طوری طراحی شده است که از پاها در سخت‌ترین و بدترین شرایط حمایت کامل کند.مهمترین ویژگی یک کفش کوهنوردی این است که در کوهنوردی و طبیعت گردی بسیار طولانی بتواند راحتی و حمایت کامل را از پاهای شما داشته باشد.

همچنین وقتی بر سطوح ناهموار سخت مختلف که قدم بگذارید، نباید احساس فشار و سختی داشته باشید.همچنین کفش کوهنوردی باید در شرایط بد آب و هوایی مثال باران و برف باید کاملا سیل شده باشد و آب به داخل اصلا نفوذ نکند. زیره آن هم باید طوری باشد که فرد روی برف و یخ به هیچ عنوان سر نخورده و ایمنی حداکثری را داشته باشد.
کفی کفش کوهنوردی باید از همه انواع کفش‌های دیگر قوی‌تر و محکم‌تر باشد.

راهنمای خرید کفش بسکتبال مردانه

کفش بسکتبال باید بتواند تمام فشارهای وارده به بازیکن را در هنگام بازی تحمل کرده و حمایت کامل را از پای بازیکن به همراه داشته باشد.
در ادامه چند ویژگی بسیار مهم کفش بسکتبال که باید هنگام خرید به آن دقت کنید را شرح می‌دهیم.

راهنمای خرید کفش بسکتبال مردانه

رویه کفش بسکتبال

رویه کفش بسکتبال حتما باید از جنس مرغوب و با کیفیتی چون چرم طبیعی، چرم مصنوعی یا الیافی باشد که شبیه چرم هستند. رویه باید قابل تنفس بوده و هوا در کل پای بازیکن بتواند حرکت کند و از خستگی پاها جلوگیری کند. باید بسیار منعطف باشد تا بازیکن در موقعیت‌های مختلف به راحتی پای خود را حرکت دهد و هیچ گرفتگی و مشکلی را به وجود نیاورد. باید بسیار مستحکم بوده و خودش را ول نکند.

ساق کفش بسکتبال

بسکتبالیست‌ها مدام در حال حرکت‌های مختلف هستند و کفش باید دارای ارتفاع بسیار مناسبی باشد تا از مچ پا به خوبی حمایت کند. در غیر این صورت ممکن است مچ و قوزک پا آسیب ببیند. معمولا کفش‌های بسکتبال در 3 نوع ساق طراح و تولید می‌شوند که بر اساس نیاز خودتان باید یکی را انتخاب کنید:

  1. ساق بلند برای محافظت بیشتر از مچ پا
  2. ساق متوسط که تعادل بین محافظت و آزادی حرکت را دارد.
  3. ساق کوتاه که هیچ حمایتی ندارد ولی باعث چالاکی بیشتر می‌شود.

راهنمای خرید کفش اسکیت مردانه

اگر می‌خواهید اسکیت سواری کنید، باید بدانید که انتخاب کفش اسکیت مردانه بسیار حساب بوده و باید به تمام نکات آن قبل از خرید دقت کنید.

اول از همه سایز کفش اسکیت حدود 1.5 سایز از کفش‌های معمولی باید کوچکتر انتخاب شود. یعنی اگر پای شما 44 است، کفش اسکیت شما باید 42.5 باشد. همچنین کفش اسکیت به هیچ عنوان نباید گشاد یا تنگ باشد. همچنین انگشتان پا باید بسیار آزاد باشند.جنس بدنه اسکیت حتما باید از پلاستیک سخت یا کربن باشد. معمولا اسکیت‌های کربی سبک‌تر بوده و در در عین حال مقاوم‌تر هستند. ولی قیمت بیشتری دارند.

این کفش حتما باید از سیستم بستن کلیپس، چسب یا بند باشد. اما در زیر کفش و قسمت چرخ‌ها باید از پلاستیک سخت یا لاستیک باشد تا حس اسکیت سواری خوبی را به فرد منتقل کند. چرخ‌های پلاستیکی سخت‌تر و مقوم‌تر هستند ولی اصطکاک بیشتری ایجاد می‌کنند.

از طرفی چرخ‌های لاستیکی نرم‌ و روان‌تر هستند ولی عمر کمتری دارند. یادتان باشد که سایز چرخ می‌تواند سرعت یا قدرت مانور شما را بالا ببرد. یعنی چرخ‌های بزرگتر سرعت بیشتر و چرخ‌های کوچکتر سرعت مانور بالاتری دارند. این موضوع را حتما قبل از خرید در نظر بگیرید.

در ادامه باید به بلبرینگ چرخ هم دقت کنید. هر چقدر اعداد ABEC بیشتر باشد، یعنی بلبرینگ روان‌تر، با کیفیت‌تر و بهتر هستند. آخرین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید ترمز اسکیت است. ترمز اسکیت در پشت آن قرار دارد. حتما باید ترمز قوی و قابل اطمینانی داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است در هنگام ایستادن درست عمل نکند و سر بخورید.

راهنمای خرید کفش ایمنی مردانه

یکی از تجهیزات مهم برای افراد شاغل در صنعت، کفش ایمنی است. کفش‌های ایمنی می‌توانند در شرایط محیطی خاص به بهترین شکل از پاها حمایت کرده و جلوی سانحه را بگیرند.
معمولا در محیط‌های خطرناکی که امکان افتاد اشیا و یا رد شدن وسایل نقلیه از روی پا وجود دارد، کفش ایمنی باید استفاده شود. این کفش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سنگین‌ترین بارها اگر بر روی پای فرد بیوفتد،‌ به جلوی پای آنها هیچ آسیبی نرسد.
همچنین کفش‌های ایمنی دیگری هستند که در مقابل برق، مواد شیمیایی و از این دست تولید می‌شوند.


حتما مطالعه کنید: استایل خیابانی مردانه


به صورت کلی کفش ایمنی مردانه باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • محافظ پنجه فولادی یا کامپوزیتی:  برای محافظت از انگشتان پا در برابر فشار و ضربه (بجز مواردی که فرد برای جلوگیری از برق‌گرفتگی از آن استفاده می‌کند.)
  • کفی باید آج‌هایی داشته باشد که فرد با وجود آنها اصلا سر نخورد.
  • کفش باید در مقابل نفوذ هر گونه مایعات و مواد شیمیایی ایمن باشد.
  • برای کسانی که با برق سروکار دارند باید طوری باشد که به هیچ عنوان ارتباط رسانا با زمین را برقرار نکند و هیچ فلزی در آن به کار نرفته باشد.
  • کفش باید تهویه بسیار خوبی داشته باشد. فرد باید ساعت‌ها کفش را بپوشد. برای همین باید همیشه خشک و خنک بماند تا خستگی به وجود نیاورد.

در انتخاب کفش ایمنی باید همه موارد بالا را در نظر داشته باشید.

راهنمای خرید کفش اسپرت مردانه

کفش‌های اسپرت مردانه به دلیل تنوع بالا و کاربردهای فراوان که دارد جزو محبوب‌ترین کفش‌ها می‌باشد.

کفش اسپرت می‌تواند برای هر محیطی مناسب باشد. برای ورزش‌هاس سبک مثال دویدن، پیاده‌روی، تنیس بازی و … برای رفتن به فضای سبز و پارک‌ها یا حتی رفتن به محل کاری نیاز به کفش رسمی یا نیمه رسمی نباشد.
کفش اسپرت مردانه برای کسانی که به دنبال استایل خاص و راحتی هستند بسیار جذاب است.

راهنمای خرید کفش اسپرت مردانه

قبل از انتخاب کفش اسپرت مردانه حتما به نکات زیر دقت کنید.

کفش اسپرت مردانه باید خیلی انعطاف‌پذیر بوده و بسیار سبک باشد. یعنی زنانی که آن را پوشیدید، آزادانه و راحت بتوانید به این طرف و آن طرف بروید و خسته نشوید.
مهمترین نکته در این کفش،  گردش هوا و تهویه داخلی آن است. پاها باید در مدت پوشیدن این کفش خنک و خشک بمانند.
کفی کفش اسپرت باید بسیار با کیفیت و راحت باشد. چون شوک‌های وارد شده از کف پا می‌تواند شما را اذیت کند. زمانی که با کفش اسپرت بر روی زمین قدم می‌گذارید، نباید سختی زیر زمین را حس کنید.

و در آخر اینکه کفش اسپرت شما باید بسیار بادوام و با کیفیت باشد تا برای مد‌ت‌ها بتواند از پاهای شما حمایت کند.

راهنمای خرید کفش چرمی مردانه

کفش‌های چرمی مردانه نمادی از کلاس، دوام، و انعطاف‌پذیری هستند. این کفش‌ها باید باعث شوند شما در محل کار،‌ جاهای رسمی، جاهای نیمه‌رسمی، مهمانی‌ها و یا کوچه و خیابان بسیار موجه جلوه کنید. کفش مردانه چرمی یکی از مهمترین کفش‌های هر آقایی به حساب می‌آید که باید در انتخاب آن بسیار دقت کرد.

در ادامه ما نکات مهمی را مطرح می‌کنیم تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید.

اولین و مهمترین نکته نوع چرمی است که در آن استفاده می‌شود. کفش چرمی مردانه یا از چرم طبیعی گاوی، بز و یا گوسفندی است و یا اینکه از چرم مصنوعی ساخته می‌شود. همیشه سعی کنید اولویت انتخاب شما چرم‌های طبیعی باشد. زیرا می‌تواند با نگهداری درست و اصولی سال‌ها مثل روز اول برای شما کار کند.

همیشه به دوخت و ساخت کفش خوب دقت کنید. کیفیت دوخت و طراحی می‌تواند دوام کفش را برای مدت‌های طولانی حفظ کند. بخش‌های مختلف کفش را خوب ببینید و بعد تصمیم بگیرید که کفش را انتخاب می‌کنید یا نه.


مشاهده ویدیو: تفاوت بوت کاترپیلار کلرادو مردانه و زنانه


کفش حتما باید از دوخت خوب و یکدستی درست شده باشد.

کفش چرمی مردانه نه باید بسیار راحت باشد و نه خیلی سخت. کفش مردانه باید به اندازه راحت باشد. سفتی زیاد می‌تواند به پاهای شما فشار بیاورد و از طرفی شلی زیاد هم می‌تواند در دراز مدت شما از اذیت کرده و به پا درد دچار شوید. چون کفش چرمی به مرور شکل پای شما را به خودش می‌گیرد.

اگر کفش چرمی مردانه مدام نگهداری شود می‌تواند سال‌ها برای شما مثل روز اول کار می‌کند.

راهنمای خرید کفش مجلسی مردانه

اگر قصد شرکت در مراسم رسمی و موقعیت‌های خاص دارید،‌ باید از کفش مجلسی مردانه چرمی استفاده کنید. قبل از خرید کفش مجلسی مردانه حتما باید به یکسری از نکات دقت کنید که در ادامه درباره آنها صحبت می‌کنیم.

اولین ویژگی کفش مجلسی مردانه این است که حتما باید از انواع چرم طبیعی یا مصنوعی دوخته شده باشد. چون کفش مجلسی مردانه باید بسیار شیک و بادوام باشد. معمولا چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی ارزان‌تر و کیفیت پایین‌تری دارد.

بعد از اینکه از جنس کفش مطمئن شدید باید مدل کفش مورد نظر خودتان را مشخص کنید. معمولا کفش آکسفورد (چرمی مردانه)، کفش دربی، لوفر همگی می‌توانند به صورت مجلسی استفاده شوند.

اما کفش مجلسی معمولا دسته بندی جداگانه‌ای دارند که آن را از بقیه متمایز می‌کند.

بعد از انتخاب مدل باید رنگ کفش را مشخص کنید. کفش مجلسی معمولا در 2 رنگ مشکی و قهوه‌ای تولید می‌شود. بر اساس نوع تیپ،‌ اکسسوری و موقعیتی که قرار است در آن شرکت کنید،‌ یکی را مشخص کنید.

کفش مجلسی باید اندازه پای شما باشد. نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. همچنین کفش مردانه مجلسی باید بسیار راحت باشد تا زمانی که آن را می‌پوشید بتوانید ساعت‌ها و بدون مشکل با آن راه بروید. اگر کفش شما سفت است،‌ از خرید آن خودداری کنید.

استفاده از کفش مجلسی مناسب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در معرفی و شخصیت شما در جمع به همراه داشته باشد.

راهنمای خرید کفش مردانه اینترنتی

راهنمای خرید کفش مردانه اینترنتی

امروزه با پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه فروش آنلاین محصولات،‌ انتخاب کفش مناسب می‌تواند چالش برانگیز باشد. خریداران به دنبال سایت‌هایی هستند که بتوانند محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت ممکن و با قیمت بسیار مناسب بررسی و تهیه کنند.

در این مقاله به صورت کامل در مورد انواع کفش‌های مردانه بسیار صحبت کردیم. حال نوبت به این رسیده تا از بر اساس آگاهی و نیازتان تمامی محصولات را بررسی کرده و در نهایت چند مدل را انتخاب کنید.

برای این کار وارد صفحه فروشگاه شده و از منوی بالا نوع محصول مورد نظر خود را از میان تمام دسته‌بندی‌ها مشخص کنید. سپس بر اساس بودجه،‌ نوع و جنس چند مورد را انتخاب کنید. تمام ویژگی‌هایی که قبلا صحبت کردیم را مشاهده کنید و در نهایت خرید آنلاین خود را رقم بزنید.

خرید بهترین کفش مردانه از فروشگاه اینترنتی رزمد

فروشگاه رزمد یکی از بهترین عرضه‌کننده‌های انواع کفش مردانه است که به کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب مشهور شده است. شما در این فروشگاه می‌توانید با خیال راحت هر نوع کفشی که مد نظر دارید را انتخاب کرده و از کیفیت و اصالت آن مطمئن باشید.

تعهد ما کیفیت ما است. فروشگاه رزمد سریعترین ارسال کفش را در کل ایران دارد. پس همین حالا خرید خود را نهایی کرده و در کمترین زمانی که فکرش را نمی‌کنید کفش را تحویل بگیرید.

 

راهنمای کامل نرم کردن کفش‌های چرمی: روش‌ها و ترفندهای عملی برای راحتی پاهای شما
راهنمای خرید کفش زنانه با بهترین کیفیت

نظرات (1)

  1. پینگ بک: تاریخچه کفش ها - فروشگاه اینترنتی رزمد تاریخچه کفش مجله رزمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
علاقه‌مندی
دسته بندی ها