درباره سیستم همکاری در فروش رزمد


سیستم همکاری در فروش، یک امکان جانبی در فروشگاه اینترنتی رزمد می باشد که با هدف کسب در آمد آسان برای مشترکان و مشتریان این فروشگاه پیاده سازی و توسعه پیدا کرده است؛ از طرفی فروشگاه با تضمین و اطمینان از اصالت و کیفیت کالاهای خود، همکاران فروش را سفیری برای معرفی کیفیت محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسد می کند؛ از این رو با ایجاد شرایطی بسیار راحت و کاربردی تنها با پر کردن فرم درخواست و بدون دردسرهای کاریابی به درآمدی به روز و ماهیانه میلیونی در منزل و یا حتی در کنار شغل فعلی خود برسید.

  • شما بعد از ثبت درخواست با دسترسی به لینک های همکاری و قرار دادن لینک محصولات مد نظر خود در وبسایت و یا در شبکه های اجتماعی نظیر کانال تلگرام و اینستاگرام با هر فروش به طور اتوماتیک پورسانت دریافت می کنید
  • لازم به ذکر است که این امکان برای تمام اشخاصی که علاقه مند به کسب درآمد آسان هستند کاربردی‌ست و شما به راحتی در منزل می توانید ماهانه کسب درآمد میلیونی داشته باشید

شرایط و ضوابط


فروشگاه اینترنتی رزمد، تنها به عنوان بستری برای فروش محصولات، نظارتی بر شیوه تبلیغات کالاهایی که توسط همکاران فروش عرضه می شود ندارد و تمام مسئولیت، روش و نوع تبلیغات به عهده “همکار فروش” می باشد.

ثبت سفارشات، موجودی، ارسال و تأمین کالاها طبق روال عادی فروش محصولات در فروشگاه اینترنتی رزمد از طریق وبسایت رسمی این فروشگاه صورت می‌پذیرد و به جز پیشنهادات منطقی فروش که از طرف فروشگاه اینترنتی رزمد در فایل ویدیویی و متن آموزشی ارائه می شود – و همگی صرفاً مبتنی بر بستر اینترنت است – نیازی به عرضه محصولات به شیوه های فیزیکی یا تلفنی از طرف “همکار فروش” وجود ندارد.

همکاران فروش با جذب مشتری بر اساس سطحی که در آن قرار دارند کمیسیونی مطابق با مبلغ کالا و درصد تعیین شده هر سطح دریافت می کنند؛ خریدهایی که از طرف مشتریان مرتبط با همکاران فروش انجام می شود از طریق فروشگاه رزمد و همکار فروش قابل رصد می باشد.

شیوه پرداخت کمیسیون

کمیسیون ها بسته به سطحی که همکار فروش در آن قرار دارد متفاوت است، همچنین فارغ از کمیسیون در نظر گرفته شده در هر سطح فروشگاه رزمد می تواند برای کالایی خاص کمتر یا بیشتر از کمیسیون سطح همکار فروش در نظر بگیرید.

  • پرداخت کمیسیون های محصول معمولاً بعد از گذشت 7 روز کاری از فروش هر محصول در صورت عدم عودت کالا یا تعویض توسط مشتری به حسابی که همکار فروش در “پروفایل” خود، در بخش “جزئیات پرداخت” اعلام کرده است واریز می ‌شود و تا آن زمان به صورت اعتبار غیر قابل تبدیل در حساب همکار فروش باقی خواهد ماند
  • بدیهی است که در صورت عودت محصول توسط خریدار کمیسیونی به همکار فروش تعلق نمی گیرد و در صورت تعویض کالا با محصولی متفاوت، با توجه به مبلغ کمتر یا بیشتر محصول تعویض شده کمیسیون به همکار فروش تعلق خواهد گرفت.

معرفی سیستم همکاری فروش رزمد


آموزش سیستم همکاری فروش رزمد


سوالات متداول


سطوح همکاری و کمیسیون ها به چه شکل عمل می کنند؟

سیستم همکاری فروش رزمد در حال حاضر از چهار سطح تشکیل شده است

  • همکار فروش در بدو ورود در سطح پایه فعالیت میکند، سطح پایه شامل %5 کمیسیون از هر فروش را به خود اختصاص می دهد
  • بعد از فعالیت و به حد نصاب رسیدن فروش در سطح پایه به سطح متوسط ارتقاء پیدا می کنید؛ در این سطح %8 از هر فروشی که از سمت شما تکمیل شود در قالب اعتبار تومانی به حساب همکاریتان اضافه می شود.
  • مرحله بعد سطح پیشرفته است که %10 از فروش را به خود اختصاص خواهد داد
  • و در آخر در صورتی که بتوانید طبق مدت زمان تعیین شده به حد نصاب فروش برسید به سطح حرفه ای ارتقاء پیدا خواهید کرد که به معنی %12 درصد کمیسیون از هر فروش خواهد بود.

نکته مهم: به جز سطح پایه، هر کدام از سطوح فروش دارای یک محدوده زمانی 30 روزه می باشند و در صورتی که نتوانید حدنصاب فروش مرحله ای که در آن قرار دارید را تکمیل کنید به طور اتوماتیک یک سطح تنزل درجه پیدا خواهید کرد، به طور مثال اگر در سطح پیشرفته باشید و نتوانید حد نصاب سطح پیشرفته را ظرف 30 روز تکمیل کنید به سطح متوسط تنزل میکنید و مجدد باید %8 کمیسیون دریافت کنید. در رابطه با سطح حرفه ای ظرف هر 30 روز باید حد نصاب سطح را پر کنید تا در آن مرحله باقی بمانید.

حد نصاب چیست؟

حد نصاب به میزان فروش هر سطح گفته می شود که در پروفایل همکار فروش در قسمت بالا سمت چپ به شکل نوار سبز رنگی که بعد از هر فعالیت درصدی از آن پر می شود قابل رویت است.

اعتبار تومانی چیست؟

اعتباری که پیش از واریز به شماره کارت بانکی اعلام شده توسط شما به عنوان اعتبار در بالای پروفایل همکار فروش نقش می بندد

آیا این فعالیت نیاز به سرمایه گذاری دارد؟

سیستم همکاری در فروش رزمد نیاز به هیچگونه سرمایه گذاری از طرف شما ندارد، فروشگاه اینترنتی رزمد کلیه زیرساخت های لازم برای فعالیت همکاران فروش را فراهم کرده است

اطلاعات محصولات را از کجا به دست آوریم؟

شما به راحتی می توانید تمام موارد مورد نیاز با هر محصول، مانند عکس کالا و اطلاعات را از وب سایت و اینستاگرام رزمد به دست آورید و این اطلاعات را همراه با عکس و “آدرس همکاریتان” در کانال تلگرام، اینستاگرام و یا وبسایت خود قرار دهید.

 

چه کسانی می توانند در این سیستم فعالیت کنند؟

در یک کلام همه، اما هرکس که به در آمدزایی آنلاین بدون سرمایه گذاری علاقه مند است، افراد دارای پتانسیل، کسانی که دوست دارند از منزل فعالیت اقتصادی داشته باشند، می توانند بیشترین بازدهی را به دست آورند.

آیا این فعالیت حقوق ثابت هم دارد؟

خیر، این یک فعالیت مبتنی بر فضای آنلاین و کمیسیون است و نسبت به میزان علاقه، زمان و فعالیت شخص درآمدزایی دارد

سقف در آمدزایی سیستم همکاری فروش چقدر می باشد؟

در آمدزایی در سیستم همکاری فروش سقفی ندارد، و شخص تا جایی که زمان روی این کار بگذارد می تواند در آمدزایی داشته باشد

ثبت در خواست


برای شروع همکاری لازم است فرم درخواست زیر را پر کنید

  • این فرم را فقط یکبار پر کنید

لطفا به تمام فیلدها پاسخ صحیح بدهید، در صورت عدم صحت اطلاعات؛ فروشگاه رزمد حق معلق کردن کاربر و قطع همکاری را در هر مرحله ای برای خود محفوظ می دارد.

فرم درخواست همکاری در فروش

  • شماره کد ملی خود را بدون فاصله وارد کنید
  • حداکثر حجم تصویر 500 کیلوبایت
    انواع فایل های مجاز : jpg, jpeg, png, gif.
  • اگر پیشتر در وبسایت به عنوان مشتری ثبت نام کرده اید، مجدد همان شماره موبایل را وارد کنید
  • این ایمیل برای اطلاع رسانی از واریز کمیسیون هاست، اگر پیشتر به عنوان مشتری ایمیلی را وارد کرده اید در اینجا مجدد همان را وارد کنید

سبد خرید
علاقه‌مندی
دسته بندی ها