برترین برندهای چرم دنیا

برترین برندهای چرم دنیا

چرم از گذشته‌های بسیار دور تا به امروز جزو با ارزش‌ترین و باکیفیت‌ترین جنس در پوشاک سراسر جهان بوده و قدمت آن به گذشته‌های بسیار دور باز می‌‌گردد.
از آنجایی که چرم خواص بسیار متعددی مانند دوام بسیار بالا، ظاهری شیک و حس لوکس بودن دارد، توانسته در صنعت مد و فشن جایگاه بسیار ویژه‌ای برای خود باز کند. به همین دلیل ما در این مقاله برترین برندهای چرم دنیا را از جنبه‌های بسیار مختلف بررسی می‌کنیم تا در نهایت بتوانید انتخاب بسیار درست و هوشمندانه‌ای را داشته باشید.
در ابتدا برترین برندهای چرم خارجی را بررسی کرده و سپس به همه برندهای چرم معروف ایرانی و با کیفیت می‌پردازیم.

برترین برندهای چرم دنیا

از آنجایی که چرم جزو جدانشدنی در دنیای فشن و مد می‌باشد، برندهای بسیار زیادی در سراسر جهان محصولات چرمی بسیار با کیفیتی‌ را تولید می‌کنند. از آنجایی که تولیدکنندگان محصولات چرمی بسیار زیاد است، اکثر مشتریان این سوال را دارند که بهترین چرم دنیا متعلق به کدام کشور است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا برترین برندهای چرم دنیا را به شما معرفی کنیم.

هرمس (ارمیس) (Hermès) 

برند هرمس یا ارمیس، یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال شناخته‌شده‌ترین تولید کنندگان چرم در دنیا است که در سال 1837 در کشور فرانسه معرفی شد. برند کفش چرم خارجی هرمس تا به امروز توانسته محصولات چرمی بسیار با کیفیت و اعلایی تولید کند که بسیاری از آنها کاملا دست‌ساز هستند. بدین ترتیب نام هرمس در صنعت چرم جهان همیشه ماندگار بوده است.

شانل (Chanel)

شانل یا شنل نیز یکی از برترین و مشهورترین برندها در صنعت مد و فشن است که در سال 1909 در فرانسه و توسط شرکت بزرگ و معروف کوکو شنل معرفی شد. این برند نیز محصولات چرمی بسیار کوکس و با کیفیت‌ تولید می‌کند. خانم‌های شیک پوش این برند را بیشتر با کیف‌های دست‌دوز لوکس‌اش می‌شناسند. شنل هم به دلیل استفاده از چرم‌ بسیار مرغوب و محصولات لوکسی دارد جزو برندهای ماندگار این صنعت می‌باشد.

گوچی (Gucci) 

گوچی هم یک برند ایتالیایی بسیار با کیفیت و معروف است که در سال 1921 توسط گوچیو گوچی معرفی شد. این برند بعد معرفی به سرعت توانست رشد کرده و به جایگاه بسیار بالایی در صنعت مد و فشن برسد. امروزه برند گوچی با تولید محصولات چرمی متنوع مانند کیف، کفش و اکسسوری‌های مختلف جزو برندهای بسیار تاپ شناخته می‌شود.

برند چرم گوچی

لویی ویتون (Louis Vuitton)

لویی ویتون یک برند فرانسوی و بسیار لوکس است که در سال 1854 معرفی شده و با تولید کیفت‌های چرمی دست‌دور و با کیفیت بسیار بالا معروف شد. امروزه این برند با تولید محصولات چرمی و بسیار مرغوب،‌ جزو برندهای مطرح جهان می‌باشد. 

پرادا (Prada)

پرادا یک برند ایتالیایی دیگر است که در سال 1913 توسط ماریو پرادا معرفی شد. این برند هم توانست به سرعت جایگاه ویژه خود را در بین برترین‌های صنعت مد و فشن چرم پیدا کند.
این برند با تولید کیف و کفش‌های چرمی با کیفیت بالا و طراحی بسیار خاص، جزو پیشتازان صنعت چرم جهان می‌باشد.

دیور (Dior)

دیور یکی دیگر از برندهای بسیار لوکس و فرانسوی است که در سال 1946 توسط کریستین دیور معرفی شد. این برند با تولید کیف و کفش‌های چرم با کیفیت و طراحی منحصر به فرد، جزو برندهای ماندگار صنعت چرم می‌باشد.

بوتگا ونتا (Bottega Veneta) 

بوتگا ونتا برندی ایتالیایی و بسیار معروف است که در سال 1966 معرفی شده و با تولید کیف و کفش‌های چرمی معروف و منحصر به فردش جایگاه بسیار خوبی در صنعت چرم دارد.

فندی (Fendi) 

فندی یکی از برندهای بسیار معروف ایتالیایی است که در سال 1925 معرفی شده و امروزه کیف و کفش‌های بسیار با کیفیت و خاصی را طراحی می‌کند که نظر بسیاری از فعالان مد و فشن را به خودش جلب کرده است.

بربری (Burberry)

بربری یک برند بسیار لوکس انگلیسی است که در سال 1856 تاسیس شده به دلیل تولید کیف و کفش‌های چرمی بسیار مرغوب شهرت فراوانی برای خود به وجود آورده است.

تام فورد (Tom Ford)

تام فورد نیز یک برند آمریکایی بسیار معروف است که توسط آقای تام فورد تاسیس شده و امروزه محصولات بسیار متنوعی چون کیف و کفش‌های بسیار با کیفیت و خاصی را تولید و عرضه می‌کند که به دلیل منحصر به فرد بودن، یکی از پیشتازان صنعت چرم می‌باشد.

برند چرم تام فورد

جورج آرمنی (Giorgio Armani) 

جورج آرمنی یکی دیگر از برندهای ایتالیایی معروف در صنعت چرم  می‌باشد که توسط جورجیو آرمانی، طراح معروف مد، تاسیس شد و کیف و کفش‌های بسیار مرغوب و منحصر به فردی را طراحی می‌کند. این برند امروزه یکی از بهترین انتخاب‌های اصلی علاقمندان صنعت مد و فشن چرم می‌باشد.

ورساچه (Versace) 

ورساچه یک برند بسیار نام آشنا و لوکس ایتالیایی است که در سال 1978 توسط جیانی ورساچه معرفی شد. این برند هم محصولات چرمی بسیار با کیفیت و منحصر به فردی دارد که باعث شده تا جز پیشتازان صنعت چرم شناخته شود.

سان لوران (Saint Laurent)

سان لوران برندی فرانسوی است که در سال 1961 توسط ایو سن لوران معرفی شد. این برند هم با تولید کیف و کفش‌های چرمی بسیار مرغوب و خاص همیشه جزو انتخاب‌های مناسب درمیان طرفداران محصولات چرمی بوده است. 

دولچه و گابانا (Dolce & Gabbana) 

دولچه و گابانا یکی دیگر از برندهای لوکس ایتالیایی است در سال 1985 معرفی شده و مانند بقیه برندهای معرفی شده کیف و کفش‌های بسیار با کیفیت و خاصی را تولید می‌کند. این برند شهرتی بسیار جهانی داشته و جزو پیشتازان چرم جهان می‌باشد.

جروم سیدوکس (Jérôme Seydoux)

جروم سیدوکس هم یک برند بسیار لوکس و خاص فرانسوی است که محصولات بسیار اعلا و با کیفیتی تولید می‌کند که جزو برترین‌های جهان به شما می‌رود. این برند سعی کرده تا با طراحی‌های خاص و نوآورانه مشتریان بسیار زیادی را برای خود بدست بیاورد و در صنعت مد و فشن چرمی نیز جزو بهترین‌ها باشد.

منت‌کارو (Monte Carlo)

منت‌کارولو یا به زبان محلی مُنتِکارلو،‌ یک برند بسیار لوکس ایتالیایی است که محصولات چرمی بسیار درجه یک و اعلا تولید می‌کند. این برند خوشنام ایتالیایی همیشه سعی کرده بهترین محصولات را به مشتریان خودش عرضه کند. 

وایت هاوس (White House)

برند بسیار لوکس وایت هاوس یکی دیگر از تولیدکنندگان چرم در دنیا است که زادگاه آن انگستان می‌باشد. این برند هم کیف و کفش‌های بسیار با کیفیت و اعلایی را تولید می‌کند که به واسطه‌ آن توانسته اعتبار بسیار خوبی را در بین علاقمندان صنعت مد پیدا کند.
تا به این قسمت ما برترین برندهای معروف چرم دنیا را به شما معرفی کردیم. کشورهای برتر تولید کننده کیف و کفش دنیا به ترتیب فرانسه، ایتالیا، انگلستان و آمریکا هستند. 

برند چرم وایت هاوس

شخصیت شناسی از روی کفش
انواع چرم مصنوعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
علاقه‌مندی
دسته بندی ها